Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Frank Ribery : Από την αφάνεια ..στο προσκήνιο του παγκόσμιου ποδοσφαίρου

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ                     

         ''Οι ουλές μου, μου έδιναν δύναμη και έφτιαξαν τον χαρακτήρα μου ...."           

          Frank Ribery 

 Αποτελεί βασικό γρανάζι της Μπάγερν Μονάχου εδώ και μια δεκαετία και έχει κατακτήσει τρόπαια τόσο σε εγχώριο όσο και σε ευρωπαικό επίπεδο.Παρ'όλα αυτά η ο δρόμος του 34χρονου πλέον Frank Ribery από την αφάνεια στο προσκήνιο του παγκόσμιου ποδοσφαίρου δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα.
Γεννημένος στις 7 Απριλίου του 1983   στη Βουλώνη της Γαλλίας εγκαταλείφθηκε ,σε βρεφική ακόμα ηλικία, από τους γονείς του έξω από την πόρτα ενός μοναστηρίου αλλά σύντομα υιοθετήθηκε από μια οικογένεια όπου ο πατέρας δούλευε για το μεροκάματο σε μια οικοδομή ενώ η μητέρα του στα ξένα σπίτια ως οικονόμος.
Παρ'όλα αυτά σε ηλικία 2 ετών ήταν ένας από τους εμπλεκόμενους σε ένα τροχαίο ατύχημα όπου το αμάξι στο οποίο βρισκόταν συγκρούστηκε με ένα φορτηγό , αφήνοντας τον με πολλαπλά τραύματα στο πρόσωπο 
.Τα τραύματα αυτά ήταν τόσο σοβαρά που οι ιατροί του έκαναν 100 ράμματα με δυο μάλιστα να καλύπτουν όλη την δεξιά πλευρά του προσώπου του , που δικαιολογούν το παρατσούκλι του ο ''Σημαδεμένος''. 
''Είχα την ατυχία να μην ήμουν δεμένος με την ζώνη με αποτέλεσμα από την δύναμη της σύγκρουσης να βρεθώ στον ανεμοθώρακα''. 
Και όπως ήταν αναμενόμενο δέχτηκε αυστηρή κριτική και σχολιασμό από τους ντόπιους σύμφωνα με τον ίδιο : 
'' Η αλήθεια είναι ότι πέρασα δύσκολα χρόνια και εγώ και η οικογένεια μου.Οι άνθρωποι συνήθιζαν να λένε : Κοίτα τι έχει στο προσωπό του ,Κοίτα αυτή την ουλή ,Κοίτα το κεφάλι του. Όλα αυτά μου έδωσαν δύναμη και την δυνατότητα να φτιάξω τον χαρακτήρα μου, γιατί όταν είσαι παιδί δεν είναι εύκολο. Μερικά χρόνια πριν είχα την δυνατότητα να απαλαχθώ από αυτές τις ουλές αλλά δεν το έκανα.
Ο θεός με έκανε διαφορετικό, οι ουλές είναι μέρος του εαυτού μου και οι άνθρωποι πρέπει να με βλέπουν έτσι όπως είμαι.''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου