Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

2017-2020 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!!

       Σαν χτες ήταν .. που μπήκα και σας πρωτογνώρισα  στην Α΄ Λυκείου αγαπημένα μου και όμως πέρασαν τρία χρόνια .
Σας ευχαριστώ  για αυτά τα  χρόνια που ήταν  γεμάτα από την αγάπη σας και τόσες πολλές και όμορφες στιγμές, την ζωντάνια σας,το  χαμόγελό σας, τη στήριξή σας και για όσα.....   μοιραστήκαμε!! 
Η φετινή χρονιά ιδιαίτερη, που θα την θυμόμαστε  κα εσείς  και εγώ.
Είμαι σίγουρη  πως όσο κουρασμένα και αν νιώθετε τώρα , δεν το καταλάβατε πόσο γρήγορα φτάσατε μέχρι εδώ..
Καλή δύναμη  λοιπόν, και καλή τύχη αγαπημένα μου.   
Σας εύχομαι να  πραγματοποιούνται ένα -ένα ,αυτά που εσείς ονειρευτήκατε και όχι οι άλλοι για εσάς.
Τα καλύτερα έρχονται, είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρετε .Καταφέρατε ήδη πολλά και είμαι περήφανη για σας.
Ανοίξετε  λοιπόν τα φτερά σας και πετάξτε μακριά...
 Σας αφιερώνω το ποίημα του
Χαλίλ Γκιμπράν  που είναι αφιερωμένο στα παιδιά.. ,γιατί  είστε παιδιά μου..

Τα παιδιά σου δεν είναι παιδιά σου
Είναι οι γιοι και οι κόρες της λαχτάρας της Ζωής για τη Ζωή.....

Κι αν και βρίσκονται μαζί σου, δε σου ανήκουν.
Μπορείς να τους δώσεις την αγάπη σου,
 αλλά όχι τις σκέψεις σου
Αφού ιδέες έχουν δικές τους.....
Μπορείς να προσπαθήσεις να τους μοιάσεις
αλλά μη γυρέψεις να τα κάνεις σαν εσένα
Αφού η ζωή δεν πάει προς τα πίσω ούτε ακολουθεί στο δρόμο του το χτες
Είσαι το τόξο από το οποίο τα παιδιά σου
ωσάν ζωντανά βέλη ξεκινάνε για να πάνε μπροστά.
Ο τοξότης βλέπει το ίχνος της τροχιάς προς το άπειρο και κομπάζει ότι με τη δύναμή του τα βέλη του μπορούν να πάνε γρήγορα και μακριά.
Άς χαροποιεί τον τοξότη ο κομπασμός του

Αφού ακόμα κι αν αγαπάει το βέλος που πετάει
έτσι αγαπά και το βέλος που μένει στάσιμο.

Σας ευχαριστώ για όλα όσα μου μάθατε...
ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΖΗΣΑΜΕ ΜΑΖΙ...!! 
                                                   
 Ας θυμηθούμε  μέσα από φωτογραφίες  κάποιες από τις  όμορφες στιγμές μας. (δυσκολεύτηκα πολύ να διαλέξω κάποιες λίγες φωτογραφίες  από τις δράσεις μας ...είναι τόσες πολλές...).
  


                   



  






                                                                                                                                                                                                          ΣΟΦΙΑ ΣΙΔΕΡΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου